Про нас

Якщо все дитинство, школу і університет не потребувати речей, бути завжди з відшитими випускними сукнями за власним ескізом - складно сказати, коли з'явилася зацікавленість модою, «Думаю, я завжди її любила, просто пізніше почала розуміти що це таке».

У 23 роки магістр хіміко-технологічного факультету прийшла на роботу в маловідомий бренд ділових суконь. За словами Ісай Юлії вона просто прийшла допомогти мамі, зробити пару зйомок, завести соц.мережі, закрити питання по документації і виконати всю дрібну роботу.

Після місяця роботи Юля почала думати про щось своє і швидко зробила пропозицію створення нового бренду. Відмови не було, «мама повірила в мене і сказала, щоб я малювала ескізи. Я швидко розібралася з цією справою, зробила логотип, завела сторінки, і ми вже були в дорозі на 7й кілометр в пошуках тканин для нової колекції 7/11 ».- згадує Юля.

Через 1,5 місяця кропіткої роботи вона запустила 7/11 Seven Eleven - український бренд, з американською назвою - однойменної пісні співачки Beyoncé. У перекладі 7/11 Seven Eleven означає «сім одинадцять» або «сім одинадцятих». «Мені просто подобалося, як це звучить», - зізнається засновниця і дизайнер Юля. «Назва не несе ніякого глибокого змісту, просто це гра з числами, гра з поділом на частини, наприклад жіноче і чоловіче. Я не хотіла займатися самозамилуванням, тому і не назвала бренд своїм ім'ям ».

Все почалося з вуличної моди жіночих і чоловічих речей, але марка давно вийшла за рамки стрітстайлу. «Ми можемо в будь-якому стилі».

У Юлі немає профільної освіти, 7/11 Seven Eleven створювався на амбіціях чистої води і з наміром робити щось незвичайне, таке, чого ні в кого немає. Вона надихається ритмом великих міст і створює одяг з яскравою, впізнаваною естетикою. Навіть базові речі на кожен день - це завжди більше кутюр, ніж мінімалізм, зі здоровим глуздом і авторськими деталями.

У перших 3 роки існування бренд перепробував і встиг награтися з піжамами, купальниками, вечірніми сукнями, відмовитися від чоловічого. І до п'ятого року повернувся до того, з чого починав.

Одяг без кордонів - головні цінності бренду: свобода самовираження і толерантність до будь-яких відмінностей (гендеру, статурі, раси, сексуальної орієнтації).

Марка створює якісний унісекс з широкою розмірної сіткою, який виглядає актуально, незалежно від трендів. Одна з основних цілей бренду - робити такі речі, які клієнти будуть носити довго, через актуальність моделей та відмінного зовнішнього вигляду. Втім, Юля не обмежує себе і бренд гендерно-нейтральними рамками і часом видає непристойно жіночні, ультрасексуальні моделі.

«Ми за стиль, а не за швидку моду - для всіх, хто любить виділятися і обирає розумне споживання».

Формула кожної колекції: трохи тенденцій, багато ексцентрики і міцна база. На цьому фундаменті кожен може зібрати власний унікальний мікс.

У кожній колекції є максимально некомерційні, авангардні моделі, за які 7/11 люблять найбільше. Юля завжди слідує плану - здивувати всіх моделями, і клієнти самі зізнаються, що їм складно передбачити якими ж будуть наступні колекції.

Щоб речі легко поєднувалися між собою, в більшості використовуються універсальні відтінки, а упор зроблений на складному крої та екологічних матеріалах нового покоління.

Місія 7/11 Seven Eleven - вгадати бажання сучасного жителя мегаполісу і надати йому гардероб, який не потрібно змінювати кожні шість місяців, а досить лише іноді доповнювати і коригувати під свої запити.

Думаючи про планету, бренд повністю відмовився від використання натурального хутра, а також створив додатковий аккаунт в Instagram, де можна продати речі 7/11 Seven Eleven або купити їх у інших власників за символічні гроші, а також знайти хіти з минулих колекцій зі знижками. «Мені здається, круто давати друге життя речам, особливо коли людина поділяє цінності 7/11, і може собі дозволити покупку тільки за низькою ціною, наприклад у минулого власника».

За дев’ять років існування марка встигла відкрити флагманський магазин, випустити 21 колекцію, підкорити зіркових інфлюенсеров і придбати чіткий фірмовий почерк. Далі в планах - заявити про себе на Європейському ринку, і робити свою маленьку історію, вже в світовому масштабі.