Головні цінності бренду: свобода самовираження і толерантність до будь-яких відмінностей (гендеру, статурі, раси, сексуальної орієнтації).
Марка створює якісний унісекс з широкою розмірної сіткою, який виглядає актуально, незалежно від трендів. Одна з основних цілей бренду - робити такі речі, які клієнти будуть носити довго, через актуальності моделей та відмінного зовнішнього вигляду. Втім, Юля не обмежує себе і бренд гендерно-нейтральними рамками і часом видає непристойно жіночні, ультрасексуальні моделі.
Думаючи про планету, бренд повністю відмовився від використання натурального хутра, а також створив додатковий аккаунт в Instagram, де можна продати речі 7/11 Seven Eleven або купити їх у інших власників за символічні гроші, а також знайти хіти з минулих колекцій зі знижками. «Мені здається, круто давати друге життя речей, особливо коли людина поділяє цінності 7/11, і може собі дозволити покупку тільки за низькою ціною, наприклад у минулого власника».